top of page
Søk
  • Forfatterens bildeFakturert

Forbedringer av fakturaprogrammet Fakturert

Oppdatert: 28. sep. 2023


Etter at ny versjon av fakturaprogrammet fra Fakturert ble lansert 1 mai 2023, så har vi i samråd med endel av våre brukere gjort ytterligere forbedringer i forhold til bruken av programvaren.


I tillegg til at vi har fått utarbeidet og oppdatert avtalevilkårene våre og gjort disse enda mere oversiktlig og tydelig, hvor man blant annet får egen gjenpart på epost av Vilkår og betingelser for Fakturert, hvor våre priser tydelig kommer frem og hvor vi påpeker de viktigste tingene brukerne våre må tenke på i forhold til bruken av programvaren.


Ettersom tjenesten som tilbys er fakturering med automatisk purring og inkasso, så er det spesielt viktig å huske å registrere innbetalinger eller kreditere faktura som er feil eller som skal ha ny forfallsdato. Dette er viktig for å unngå at faktura unødig blir overført til purring og inkasso som skjer fra vår samarbeidspartner Collectors AS.




Hvordan fungerer automatisk purring og inkasso?


Fakturaer som du ikke har registrert som betalt eller kreditert, vil automatisk overføres til Collectors AS for purring og inkasso. Du mottar SMS-varsel 3 dager etter forfall på kunder som ikke har betalt faktura. 10 dager etter SMS mottar du epost fra Collectors AS hvor du blir bedt om å bekrefte at purring skal iverksettes. Du må da kontrollere om faktura er betalt eller ikke, og gi tilbakemelding på om du ønsker at ubetalt faktura skal følges opp av Collectors AS. Dersom du ikke gir tilbakemelding med bekreftelse på at fakturaen skal følges opp videre innen 7 dager, blir oppfølgingen avsluttet hos Collectors AS uten at purrebrev på forfalt faktura blir sendt ut. Du kan også når som helst stanse oppfølgingen, ved å gå inn på faktura og trykke Avslutt inndrivelse.



Dersom du derimot ikke ønsker å unnlate en faktura for å gå til automatisk til purring og inkasso så gjør du dette ganske enkelt ved å gå inn på fakturaen du har laget og huke av for dette.


Ved å gjøre dette så vil det heller ikke gå ut SMS varsel om at faktura har forfalt og du må eventuelt selv manuelt sende fakturaen til Collectors for videre inndrivelse.


Ta gjerne kontakt med oss på messenger chat eller på epost post@fakturert.no og vi hjelper deg på vår kundesupport.



141 visninger0 kommentarer

Siste innlegg

Se alle

留言


bottom of page